Fis ute i Vendel

Ja, alltså Mia den lilla fisrumpas tycker jag uppdaderar mig för dåligt, så nu ska det bli ändring på det.

I tisdags var Mia, Hägglund, Elin & jag till Natalies grav. Denna gången körde jag och Mia. Det var ju lite kul för omväxlingens skull. Men hus som helst, så köpte jag tändare och när vi ska tända ljuset vid graven funkade den itne. Eller den var liksom för kall eller ngt fel var det iaf. Så där stod vi 4 och inte visste vad vi skulle göra. Vi började skratta för oss själva för vi tänkte hur jävla konstigt det borde ha sett ut och hur vi tänkte att Natalie lär ju as garva av skratt precis som vi. Att vi inte ens klarar av att tända ett ljus vid 19 års ålder.

Så vi for vidare mot Konsum för att köpa en ny. Då gick allt mkt bättre. Vi ses en annan dag hjärtat <3

Annars har det inte hänt så mkt mer i mitt liv. Eller jag har vart på bio med mamma, pappa och Johan. Vi såg Luftslottet som sprängdes. Jag tyckte den var helt okey, men lite seg. Den var ju inte alls lika bra som 2an. MEN spelar roll? Noomi Rapace är lätt värd att se på för hon är så jävla grym skådespelerska! Just ja! Så var kära lilla Aksel Morisse med i filmen också. Han är nämligen morbror Niklas kompis. Han spelar iaf den snälla läkaren där på sjukhuset :)

Igår så beslag tog Johan & jag fis hem till Johan ute i Vendel. Nog trivdes han alltid. Så söter så.

Just för tillfället sitter jag och äter smörpopcorn som jag och Johan poppade för några dagar sen, men det går i. Jag är inte kinkig inte.

Nä men det får la räcka nu. I helgen väntas det jobb..




Kommentarer
Postat av: mia

bra stjärtis!! :D

hoppas de löser sig så vi kan parta tillsammans när elin fyller då :)

puss på dig!

2010-01-08 @ 16:25:10
URL: http://miawestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0