Dagarna går..

Och jag kollar fortfarandet efter Buuubie att han ska ligga någonstans, men ikke. eller att han ska komma och hälsa på en när man kmr hem, men inte det heller. Eller att han vill komma in till mig och Johan när vi har stängt ut honom, och han skäller sådär lite lågt och fint. Sötnosen min <3 Allting blir bara minnen..

Vrf ska det vara så sjukt svårt att förstå och inse sanningen??

Nästa vecka är jag hundvakt åt Josefajns hund Nova-Lee. förhoppningsvis blir det inte lika tyst :)

Dagens planer är att åka till Tierp för lite fotbollsgemenskap med laget, det gillas skarpt! Det ska åkas pulka, leka lekar och laga mat. Jag blir fotograf som alltid I guess :p Ska akta min nacke så jag inte gör ngt som jag kmr få ångra sen..

Hur som helst, nu ska jag gå och göra mamma sällskap i köket, medans hon stryker snäller som jag är :)

Vid 2-tiden bär det av mot metropolen Tierp.



Kommentarer
Postat av: mia

tänker på dig vännen!! <3

2010-01-16 @ 18:14:17
URL: http://miawestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0