Bloggdags igen då

Idag så har jag ¨gått upp kl 6 för det väntades jobb. 7-15 som alltid. & dessa jävla smörgåstårtor, jag blir galen!! Hur som helst, så var det super lugnt TILLS jag skulle börja med dom där förbenade tårtorna, men klara blev dom.. tillslut. Efter många hit och dit vändor till andra kassan och div annat.. Kom hem strax efter 15 och det är ju bra det.

Savannah åkte tillbaka till Gran Canaria idag, mkt tråkigt.. Hon får snart komma tillbaka igen :)

För ett tag sedan så berättade Niklas om mamma & hans barndom. Jävlar vad jag garvade och hur de höll på. Stackars Niklas fick vara häst och få "hovarna" kratsade och jävlar i mig om han rörde sig eller blev kittlig, då fick han en stålborste in på sig. haha Mamma var elak mot sin lillebror när dem var små tydligen, men sjukt roligt att höra dessa historier, för jag behövde skratta sådär som jag fick göra..

Nu vet jag inte vad vi ska hitta på.. Vi ska nog glo på film I guess. Independent days eller var den hette, verkar iaf bra :)

Stackars pappa skojade igår om att han kände sig lite sjuk och vi andra hånade honom och ba: a men säääkert. du vill bara ha uppmärkssamhet. höhö han hade visst urinvägsinfektion och ngn annan infektion. Aj då. Lovar att vi lyssnar, eller iaf jag lyssnar nästa gång du säger att du blir sjuk.. :)

GRATTIS till IK REX herrar som vann cupen idag i Diös :D


Nej, imorn äre jobb som gäller igen och jag kmr vara så muerto.. kl 7 ringer alarmet.. (8-15)







Kommentarer
Postat av: Milla

http://www.youtube.com/watch?v=0iTFnoMlykI&feature=player_embedded

2010-01-11 @ 02:30:35
URL: http://millalaa.blogg.se/
Postat av: Denisé

Fin blogg ! :)

2010-01-12 @ 12:28:03
URL: http://gaysomfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0