Seg & fryssen

Imorse när jag vaknade var det sjukt kallt! Tog på mig underställströja, fleecetröja och raggisar + mjukisar. burra

Nu sitter man och är lika fryssen fortfarande i vardagsrummet. 18 grader. Känns inte sådär galet skönt direkt, men anledningen är nog att syrran har flyttat ut till stugan och går altandörrsvägen, bara det att det handtaget är lite stört så var det stängd men ändå öppen typ. Sedan när männen i husen åker till jobben så flyger dörren upp pga vinden genom husen. (nu hur jag ska förklara) så den dörren stod öppen från 6 till efter 9 typ. burra!

Snart får det bli kaffe eller te, en sak som är klar.

Imorn ska jag jobba på H&M :) wiie det ska bli kul!

& Snart kmr Nova-Lee också. & jag hittar inte min sladd, men bilderna kmr upp efter jag hittat den från Elins 20-års fest.




Kommentarer
Postat av: Therese

-har du börja dricka kaffe? :)

2010-02-11 @ 11:23:22
URL: http://thereseityskland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0