Ny vecka & dålig update

Lör: Jag kunde knappt äta ngt alls på hela dagen förns hela cupen var över. Vi kom 2a iaf. När jag väl var hemma kastade jag i mig maten, fixade i ordning mig, drog till Husby & Anna kom och hämta mig hemma hos Johan.

Vi gick mot Läbygården sedan där Elin hade sin 20-års fest. Trevligt att träffa brudarna igen och hjärtat, Tompa & Emma kom även dit. Det var roligt! Massa bilder & en del filmer blev det med. Elin fick 500 kr i presentkort på IKEA av mig & Mia och hon blev suuper gladis! :D

Gick upp 06.45 typ och kom i säng 02.30 ca. Jääävligt trött!

Sön: Johan var as bakis. Jag klev upp vid 9.30 & efter 1h knuffade jag på honom. Vi skulle ta oss till Björklinge för att handla, men det tog otagliga 3h för älskling att vakna till liv. Efter många om och men var vi i Bjk och han var segare än segast. Vi skulle handla bla potatismos och jag bad honom att hämta det, men sen när vi kom hem så frågade jag om inte vi köpte det. Svaret löd: Nej, jag hittade inte det och orkade inte leta så jag sket i det. Jahapp. Haha

Annars var vår söndag väldigt lugn. Var upp på en fika på kvällen hos Tompa & Ynk. Sedan blev det filmtajm och jag somna ganska precis strax efter 00-slaget. Dock vaknade jag mitt i natten och hade haft en mardröm. Jag väckte Johan eller kollade ifall han var vaken (för det är ju inte samma sak?), men iaf så berättade jag om min dröm och var jätterädd, men jag kmr tyvärr inte ihåg den och inte han heller.. suck :p

Mån: Vi gick upp strax innan 10 och åt fruksot, hämtade kläder och lämnade bilen i Ottars för Johan har träning ikv. Sedan åkte vi mot Örbyhus och här har vi vart sen 12 tills 18 typ. Vi har fikat, ut och gått med Hoffisen och kollat på tv, samt suttit och spelat pyramiden via facebook.

Johan jobbar ikv till imorn. Imorn ska jag skjutsa Hulda till Tobo för klippning och sedan beger vi oss mot Valbo.

Bilder kmr sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0