Magen spökar

Somna sent i natt. Runt 01.30 kanske. Det var varmt, trångt och låg inge bra. Vaknar 8 och små slumrar till 9 då jag gick upp. Nova-Lee kom och 1h efter kom Hoffisen. Så nu har det var full rulle här hemma.

Sedan for jag mot stan tsm med hjärtat. Vi mötte upp Bella vid Vero Moda och sen så, var det att gå upp och ner där på stan för att hitta ngt åt Bella som hon kunde ha på sig.

Johan och jag åt medans Bella kollade på. Jag fick ont i magen efter maten (inte helt otippat eller förvånad) och sedan for vi vidare på stan i 1,5h ca.

Följde med Johan upp mot jobbet och sedan fortsatte letandet tsm med Bella. Efter ca 30 min var hon äntligen klar! & vi skulle bege oss mot solpalatset, men min mage vägrade det så jag lämnade en engångskamera som jag ska hämta på fredag. Hittade den när jag städade köket, så ska bli spännande att se vad det är för bilder på den.

Är träning ikv och återigen kan jag inte vara med. Är det inte illa måendet så äre magen. & nej jag är inte gravid så det kan vi utesluta nu. Men min mage är knas & det har den alltid vart. Nu är den inne i en "bad" period.

Ligger här i soffan iaf och tycker synd om mig själv med en vetekudde på magen. A big SUCK!


Kommentarer
Postat av: Blomman, Tilda och Emma

Krya på dig! <3

2010-02-17 @ 20:55:11
URL: http://vartgemensammaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0