Helgen åter förbi

Söndagen var det jobb. Lite lugnare idag än vad det var i lördags, men jag har semlorna ändå! Tar sån onödig tid! Är det inte semlorna så är det smörgåstårtorna som tar tid, men den här helgen slapp jag tack gode gud!

Gick till och från jobbet. Det var nice! Sedan var jag hemma i typ 1h innan jag klev in i duschen och Johan kom. Vi ligger och segar vid sängen och sedan mattime. Efter maten återhämtade vi oss och sedan for vi till Vendel för fika hos svärpäronen. Trevligt och mysigt som alltid!

Somnar vid 1 i natt kanske. :s inte okey med tanke på att Johan gick upp strax efter 6. Stackan. Sedan han gick upp har jag drömt mardrömmar igen.. :( Dock kommer jag inte ihåg vad dem handlade om men läskigt vare.

Sedan ringer någon mig vid 9-tiden och då är det Tierp sjukhus. -Är det Caroline Jansson jag pratar med? -eh ja..? -Hej! Jag ringer från Tierps sjukhus. -eh aha..? -Var inte du här förre veckan? -Nej..? -Okej, då ber jag om ursäkt. Hej då. - Hej då.

Ännu ett misstag Tierp! Hejja.

Inte nog med att det har snöat drygt mkt, det är kallt också. Kallt så in I!

Nu sitter jag här i soffan med tjocktäcke och glor på Bondi. Jag är hungrig och det finns typ noll att äta verkligen!

suck.

Dagens planer vet jag inte vad som händer, ev en promenad med Hulda om det inte är så djävulsk kallt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0