Gammal ja..

Okej, nog för att jag har fyllt 20, men va fan alltså. Jag har redan ont i ryggen! Vette tusan vad jag har gjort.. :s Och där är återigen en gammal grej, minnet. Jag minns inte och har ont..? Jo, men att fylla 20 är fan kul!
Idag har jag inte gjort så mkt. Jag har mest ätit massa onyttigt och sovit länge så nu är jag trött och seg. Duktig som jag är så skulle jag hämta min pappa i natt hos hans kompis, och han sa att det inte skulle bli så sent. Nej, okej vad bra.
Jag, Johan & mamma satt i natt och spelade 7an brist på annat liksom. Jag tänkte att där kl blev efter 2, och han fortfarande inte hade ringt så gick vi och la oss för då orkade jag inte sitta uppe längre. Jag tänkte, han ringer väl när han vill ha hämtning. Och det var en jävla tur att jag inte satt uppe!  kl 4 är pappa kvar hos sin kompis. 4??? Vad hände med "det blir inte sent"..?? Han knallade hemåt iaf så jag slapp hämta honom.
Min dator vägrar fortfarande att traska ut på nätet. Surt som fan! Ikväll blir det Husby och mindre än 48h är jag tatuerad GALET!!!
Jag saknar min nalle björn!! :'(

Kommentarer
Postat av: mia

japp, självklart är det en toabild ;) <3

2010-03-03 @ 21:22:32
URL: http://miawestin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska du tatuera dig?:) vadå för nått? :)

2010-03-04 @ 09:05:19
URL: http://beatriceelmesioo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0