Fortsättningen..

Just ja! I fredags så jobbade jag på H&M. 11-20.15. Jag åkte tåg och buss tsm med Kim för han började också 11. När vi sedan åker buss, är vi eller iaf jag van att någon annan plingar, bara det att den här gången var det ingen som gjorde det. Jag försökte trycka på knappen, men den vägra funka och Kim fick också lite panik. Haha så vi fick åka en station längre än vanligt, så 15 min senare kmr jag till H&M typ. Haha men fan vad roligt vi tyckte det var!

Jobbet gick bra och jag lunchade med Kim på Burger King. höhö sånt som händer i brist på fantasi.

Jag slutade som sagt 20.15 och åker från Gränby strax efter halv 9. Möter upp älskling efter hans jobb och vi åker tsm hem i bilen. Efter vi vart hemma i ca 1h åker vi 2 ner och hämtar upp kusin Joel som kom hem från lumpen i Skövde. Permis då. Så det blev en lugn fredagkväll för jag var sjuukt trött!

Lör: Johan åker till Vendel efter 11 och Joel gick väl upp vid 12 typ. Det var träningsmatch i Ekeby mot IFK Uppsala. Dock förlorade Rex herrar med 0-3. Fy fan vad kallt det var! Innan vi hittade dit så åkte jag och Joel till Läby för att åka efter Ida, Charlotte och Emma. Haha Dit gick bra, men det var värre hem.

Jag skulle mot stan, men åkte mot Flogsta och ringer Bella i panik och inte vet hur jag ska göra. Jag såg en grön buss som jag följde efter (dessa gröna bussar är faktiskt bra ibland) och vipps så var jag framme där i Ekeby igen. så då var det bara att börja om på nytt och det gick mkt bättre. Åkte mot Gränby och sedan mot Årsta/ Salabacke för att hämta upp Bella. Sedan for vi mot Ikea och sedan mot Gränby igen. Efter det åkte vi hemåt och tog det lugnt med chips och grejor.

Sön: Joel och Bella åkte med 11.15 tåget och Johan och jag gjorde inte så mkt. Vi åkte mot Vendel och åt hos Patrik & Carola. Johan fickför första gången i sitt liv frukost på sängen.. (a) lugn dag som sagt.

mån: Vaknar 10.15 typ och mamma frågar om jag inte ska klippa mig. Kollar i kalender jo du. Kl 11 ska jag vara i Tobo så lite små panik tvätta håret, äta frulle, flytta över pengar och sedan fara iväg. Johan följde med. Efter klippningen får Johan samtal av sin mamma och undrar om vi kan dra mot Uppsala för att hämta henne. Så det gjorde vi. Efter vi kom hem valde jag bio. Det blev farsan som var väldigt rolig och bra! :) Innan bion blev det lyxmiddag på Max. hihi Men jag hade iaf en väldig mysig och trevlig kväll med hjärtat.

Tisdag idag och dagens ser oplanerad ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart det är du som är hundvakten (: hon får bara vara hos er :)

2010-02-17 @ 08:30:08
URL: http://josefinegadle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0