En lördag

För mig bestod av upp kl 6 tröttare än tröttast, dock ringer Gunnarsson vid 5 som INTE är ok!

Upp mot jobbet, och duktig som jag är gick jag dit. Någon måtta får det faktiskt vara. Jobbar gör 7000 semlor typ. As drygt och tar onödigt mkt tid!

Jag stressa mellan kassan, semlorna och kyckligen samt brödet. Puh!
Slutade 15 hem och bytte kläder, la mig o soffan och dryga. Kollade lite på Glee och sedan satte mig lite vid
datorn. Somnade i ca 5-10 min i soffan sjuuukt behövligt!

Gick sedan in i duschen, glodde lite mer på tv och åkte sedan till jobbet och handlade lite så vi kunde göra varma mackor här hemma för det blev jag sugen på.

Nu sitter man och kollar på melodifestivalen och Timotej var typ bäst ikv och de gick vidare då blev jag glad. För den låten gör en glad, en gladlåt liksom. :)

Väntar på att älsklingen ska komma hem ifrån jobbet med. Kära i detta väder hua mig säger jag bara..



(bild lånad från någon annans blogg som jag inte hann se namnet på)

Kommentarer
Postat av: Bella Freij

Caroline, jag tycker att timotej låter som typ sarek eller drängarna. Gillade inte alls den låten. Dom spelade ju inte ens instrumenten på scen.. :) hade bra kram

2010-02-23 @ 11:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0