Det är bara ett skal

Jag är lycklig. Jag är verkligen det, men kan inte sluta att vara ledsen inombords. Hur ska jag kunna förklara så att någon förstår? Jag vet att jag har personer som jag kan anförtro mig åt, men hur ska jag göra eller säga så att dem förstår? Hur ska jag få andra att förstå saker och ting när jag själv inte förstår vad problemet är?

Det är något eftersom jag känner som jag gör.

Klumpen i magen finns där av någon anledning, men åt vad? Jag ska försöka börja lära mig själv och lyssna lite mer på vad jag vill och inte vad andra vill att jag ska göra. Kalla mig ego, det biter inte på mig.

Samtidigt blir jag så jävla arg på mig själv!

Jag saknar laget.. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0