Dagen som 20-åring..

Min födelsedag har vart suuper bra!

Av mamma och pappa har jag fått: presentkort på IKEA 1000:- samt en jätte bukett med super fina blommor

Morbror Pontus & Carina fick jag, läs här nu hörrni TATUERING!!!! Så på tis kl 14 är jag märkt för livet! :d Ett ord: GALET!

Älsklingen fick jag: en rosa Nike tröja, Beverly Hills säsong 1 & 2 samt 90210 säsong 1 galet glad där med :D

Av svärpäronen & lillen fick jag: en stavmixer och en elvisp. Tackar och tar emot! Jävla bra grejor må jag säga. :D

Av Johans farmor & farfar fick jag en rosa godisskål som är jätte söt och passar mig pricket över i:et. Bäst av allt, den är djup också. Massor med godis lär det få plats där i. ;)

Bella fick jag hörhängen super söta och av Rooney och farmor fick jag blommor. :)

Just ja! Av syrran har jag fått 3 st påsar Ahlgrens bilar sedan har jag inte fått den andra ännu.. Väntar med spänning!

Ska få min present av farmor lite senare och av min faster. :) Spännande!

Nu gäller det att sova bort allt onyttigt man har ätit och tagga till imorn ! :D

Lägger upp bilder sedan på allting som jag fått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0