Dagen efter..

Dagen igår var kanon!
Folket började droppa in efter 19 igår. Förfesta lite här till 22.30 typ. Vi var ca 15 pers och jag är super nöjd med dagen/natten!
Jag fick även denna dag fina presenter. Jag fick armband av Lelle & Amanda. Uppsala Presentkort av Elin. Månadsten halsband av Anna & Fredde. Av Ynk & Tompa fick jag rosa champagne och av Doris, Hulda & Sonja fick jag otroligt snygga blommor och rosa champagne där med. Suuuper nice!
Det hela flöt på bra, och Doris & Hulda är så jävla klockrena. Ett ord: köket. Haha Jag dog av garv alltså!
Sedan for vi mot staden utom Doris, Hulda och Peter som bestämde sig för att dra till Tierp. Vi andra kalasade vidare just på, Kalas. (Fyndigt Carro!)
Väl där bjöd älskling och Tompa på champagne så vi hamnade på VIP. Det ni! Inte nog med det, dem skulle ju sjunga för mig med. Liiite pinsamt tyckte jag dock det var, men det var väldigt gulligt gjort. :)
Sedan tappade jag bort mer eller mindre alla människor. Julia hittade någon så henne såg man inte förns vi skulle dra mot tåget, Tompa & Ynk drog hem, Johan drog till Etage, Emma & Elin såg man lite till och från. Dem som man faktiskt höll koll på var Anna, Fredde & Lelle. Vi ägde dansgolvet!! ;) haha
Vi drog strax efter 01.30 mot Max för mat. Då träffade vi på Johan precis utanför. (Bra tajmat älskling!) Det var Fredde, Anna, jag, Lelle & Elin + Johan då. Julia mötte upp oss på tåget sedan.  Emma försvann.. :p
Tog 02.19 tåget hem och fan så trött jag var i mina ben. Slutligen hemma sedan glodde vi lite på curling finalen och vips så vann Sverige guld igen.
Jag har haft en otroligt bra födelsedag med underbara vänner och härliga presenter. Jag är allt mer än nöjd.
Bilder togs, och det kmr upp så småningom. Dock har min dator beslutat sig för att vägra kunna gå ut på nätet och jag får det verkligen inte att fungera! Lite frustrerande är det.
Nåja, fortsatt trevligt liv folket. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0