Bättre dag

Okey, i tisdags vette tusan vad som var fel.

Igår var det träning på kvällen och fan vad jag hatar styrka ibland! Balle vad tungt det kan vara ibland och otroligt nog har jag bara ytterst liiite träningsvärk. Men det är nyttigt och man msåte pinas lite för att bli i bra form.

Idag har man bara fikat i princip. Dags för mat kanske, men är inte hungrig alls. Blir en lugn kväll för imorn ska jag vara hundvakt åt Nova-Lee igen.

På tal om lugn kväll, Johan och jag gick och la oss innan 23 igår! vad äre för fel? Nog för att vi inte somnade på engång men ändå. Vid 4 i natt vaknade vi båda två och var sjukt pigga. Vi gick upp och drack lite vatten och gick sedan och la oss. Vaknade igen vid 8 och tänkte gå upp då, men avd finns det att göra då? Om jag hade haft en hund då, skulle jag ha tagit mig en morgonpromenad, men det fanns ingen hund där så jag låg och småslumrade lite till 9 snåret och gick upp 45 min efter.

Mamma kom på en fika också. det var trevligt!

Nä, nu får det vara nog.

Borde ju egentligen...



Om exakt 3 veckor blir jag 20 och det innebär inge mer tonåring.. klump!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0