What a day!

Allt började med att jag skulle få sova själv inatt iom att sambon jobbade natt, Alright!

Låg och kollade lite på datorn och vips så var kl halv ett redan. Dags att sova alltså. Hade sagt till Johan att han skulle väcka mig halv 8 så jag skulle komma upp, men sedan vaknade jag vid sju och messade och ändrade tiden till 8.30. Ställde alarmet med, dock så råkade jag som vanligt stänga av alarmet och ljudet på telefonen så efter 3 missade samtal vaknar jag av ett mess från Hulda.

Vi drog till Gimo vid 12. Det blev fika, klippning och hälsa på pappa på jobbet. Sedan blev det en tur till Österby bageriet för lite fikabröd. 

Det var myspys dag med Hulda! Kom hem strax efter 16. Blev lite fika igen med mamma och en promenad med Kalle.

Sedan när jag kom hem vid 18.30 fick jag ngt ryck och storstädade lägenheten. Alltså verkligen storstädade. Damma, skrubba, diska, dammsuga, fixade stolarna och massa annat små plock. Nu är jag trött och har ont i ryggen.. (åldern??) Så kom jag på att jag har ju inte ätit ngn mat idag, så nu ska jag gå och äta ngt lätt typ som start eller ngt. Kan inte äta mat såhär sent det funkar inte för mig.

See you!



Linda, Emma & jag -07

Kommentarer
Postat av: Elina

Fullt upp idag alltså :P

2010-12-21 @ 15:11:52
URL: http://alonglife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0