Tärd

det tar på kroppen att vara vaken på nätterna och gå upp samma tid ändå.

I fre kom det grabbar hit, men först jobbade jag. Jävla strul! Den ena kassan efetr den andra strejkade men det var bara att ha humöret uppe. Mkt folk var det med.

Mådde illa hela fre i princip. Så var tvungen att lämna grabbarna här för att kunna slappna av och få en sömn hos mamma och pappa.

Lör var det mkt trevligt och mysigt. Jag vaknade vid halv elva typ. ät frukost och duschade samt hämtade svärpäronen.  Vi tog 13.15 tåget in till stan och gick jävligt snabbt till Bowlaget. Där var Fredrik och Frida och lilla Moa. Vi bowlade och det gick nja sådär får jag väl lov och säga för min del. Men roligt var det. :)

Vi fortsatte med maten hem till Fredrik och Frida och hade det mysigt där. Sedan gick vi hem till mamma och pappa. Patrik och Carola följde med. Där var vi och så kom Anna och Fredde med. Det blev en sen natt men ack så roligt.

Kom i säng strax innan 4 skulle jag tro.

Sön vaknade jag vid halv 11. Vad gjordes? hmm inte så mkt. Lite fika hos mamma och pappa först medans Johan tränade. Efter fikat dammsög jag här hemma. Guud så bra det blev., Med andra ord låg det lite chips här och där men inte nu.

Sedan blev det en kanon middag hos Anna ocg Fredde. Jävligt gott och jävligt mättande. Oj oj och efter allt blev det lite chips, dipp och godis. ja, you name it! Mätta var vi och trötta.

Somnade väl vid 1 inatt och gick upp 8 för duschning. Skulle till Enköping med mamma.

Nu sitter jag här och är tröttare än någonsin. Ikv blir det en tidig kväll!


Kommentarer
Postat av: Elina

Låter som en trevlig och lugn helg :)



Kolla gärna på min blogg, du kan även prenumenera på mig via bloglovin!

Du får ha det toppen bra :)



Kramkram Elina

2010-12-06 @ 20:12:16
URL: http://alonglife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0