Ordna upp..

Det är ngt jag måste göra. Att sluta med att ha värsta kontrollen. Att sluta tro att det är ngt dåligt som har hänt så fort mobilen ringer. Slippa tänka i före väg. Sluta upp med att vara neggo.

Jag måste börja med mig själv. Allt börjar hos mig. Mitt tänkande. Min självkänsla. Mitt självförtroende. Mig mig mig. Och nej, jag är inte ego för att jag vill bli en bra människa.

Hur skulle det kännas att inte tänka i för väg? Att när man är på t ex jobbet, att jag inte tänker att "Vad tycker dom om jag gör såhär". Skit i det! Gör det bara! Måste sluta känna mig så himla osäker.

Nog för att det mer eller mindre alltid har varit såhär under hela min uppväxt allt med kontroll. Lite kontroll är bra, men när man börjar tänka efter hela tiden vad man nyss/ senast gjorde lär ju inte vara så himla bra.

När jag kmr igång med träningen då kmr en del känslor och reaktioner släppa av sig självt. Jag blir såhär "deppig" och fundersam när jag har alldeles för mkt tid att tänka. Det är inte bra!

Och när man inte trivs med sig själv, vem gör det då?

Nä banne mig! Jag tar mig hårt i min rosa Adidas krage och blickar framåt. Allt hänger på mig nu!



Däremot är jag lycklig och jävligt kär! Allt tack vare denna grabb, min finis, All kärlek till honom! <3

Och mina sötnosar Anna & Lelle! Ni är bra roooliga och inga bekymmer med er.

Dulda, Horis, ja kalla er vad ni vill men med er på jobbet blir det roligare och tiden går så mkt snabbare!


Självklart är det många fler. En del är inte nämna, men jag verkligen hoppas ni vet ändå vad ni betyder!

Jag skaaaa bättra mig. Jag lovar...

Saknar Bubbis & Natalie. Spola tillbaka tiden!!! Det är jobbigt när man ångrar en del saker som har hänt, men försent för att ändra.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Rätt tänkt, skål för framtiden! You can do it! För du är outstanding :-*

2010-12-12 @ 02:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0