Jorå

Johan firade jul uppe i jämtland hos sin mormor och familj. Jag blev hemma med min familj då Milla kom hem ifrån Norge och det var jobbhelg för min del.

Så det var jobbigt att vara ifrån honom fem dagar, när man är van att han alltid kmr hem till mig. Så jag packade min väska och flyttade hem för studen medans han var borta.

Då skulle jag slippa vara ensam hela tiden iaf, och det var nice.

Julklapparna jag fick var:

- En enkel resa till Norge (Milla vill väl att jag kmr och hälsar på snart)
- Strykjärn
- Strykbräda
- 1500 kr
- Rosa tomte
- Rosa halmbock
- Rosa kuddar (som passar utmärkt i vardagsrummet för övrigt!)
- Blomkrukor
- 2st röda kökshanddukar
- En ful/ frän mössa av syrran

Tror jag fick med mig allt. Det märks om jag kmr på senare.

Bilder från julbaket kmr. Likaså mitt andra förök till katterna. Bilder från julafton. Ja, mängder med bilder iaf.

Nu ska jag kila och ta en smörgås.

See yoooooou

Kommentarer
Postat av: Elina

Niceee :D

2010-12-30 @ 13:58:04
URL: http://alonglife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0