Nyheter för hela slanten!

Okej, den dåliga uppdateringen beror på att jag inte haft tiden till att koncentrera mig till att blogga. men nu ni!

Jag ska bli sambo! Jag har tillsammans med Johan, köpt en lägenhet. Och den kmr bli så jävla snygg när vi väl har fått den renoverad.

Om 6 dagar, får vi nycklarna. Om 6 dagar får Anna och Fredde nycklarna till sin lhg. Fan vad roligt! Lite status att vi bor på Vendelvägen enligt Johan eftersom han flyttar till Örbyhus. hihi Sötisen min!

Så förhoppningsvis den 13e sep kmr målarna dit. Nu ska det beställas tapeter och grejer med. Så himla roligt att få göra allting från scratch.

Nä, men bilder på lgh kmr att komma som den ser ut nu. Sedan ska jag knäppa kort på hur den ser ut när den är klar.

Det var för denna gång. Nu ska jag ut i regnet med hundarna, sedan mangla och efter det får vi se. :)


Kommentarer
Postat av: Pontus & Carina

Kul för er båda. Stora kramar från oss!

2010-08-26 @ 12:25:22
Postat av: Monica

Hej vännen!

Grattis,va roligt för er båda.

kram

Monica

2010-08-26 @ 19:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0