Ny dag och nya möjligheter typ

Idag är det en annan dag, mot vad det var igår, För igår var det ju tisdag och idag är det onsdag. Gjorde inte ett skit igår! Eller okej då, där ljög jag.

Igår åkte Jag och hämtade upp Doris och vi for till Gränby. Handlade allt annat förutom det som vi egentligen skulle ha. Jag kom hem med 3 skivor (Dead By april, rise against och Michael Jackson), drinkpinnar, juice och en hund ring, alltså en godis ring till hund till Karlsson. Köpte även en lite present till Bella som jag hoppas hon blir glad över, men det tror jag. :)

Efter stan drog vi till vår älskade Monica. Det var evigheter sen jag träffade henne. Hon såg ut att må bra. Vi fikade och blev jagad av getingar. Sedan fick jag låna "Karate Kid" den nya med Jayden Smith och "Taken". Båda var så otroligt bra. 5 av 5 C.

Har även lyckats ladda upp bilderna från Pier Pressure på Facebook. Bättre sent än aldrig är ett mkt bra uttryck.

Idag har Johan och jag kollat klart på filmerna och fikat. Det är typ det vi har gjort. Ikv blir det att åka till Märsta för att kolla på match. Eller jag ska kolla och Johan ska spela match.

Nej, men that´s it for now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0