Helgen blev inte som man tänkt sig..

Okej, såhär blev denna helg. Lååångt ifrån som den var planerad.

Blev ingen kräftis eftersom Hulda inte pallade, å då insåg vi som blev kvar att det är ju roligare när man är fler än 3 pers. Så det sket sig.

Igår skulle jag ut, men kollade på Rex herrar först och maten blev klar sent. Så hann vara hos Doris i 30 min och sedan skulle dom till tåget. Så Julia, Emma, jag och Jossan drog hem till mig ist för att ta det senare tåget kvart i elva. Så blev det, för dom men inte mig. Hade så fruktansvärt åt i huvudet att det inte gick. SURT!

Så jag stannade hemma, spelade lite kort tills jag inte pallade det. Gick och la mig. Skakig och dan. Jag var inte fryssen, men ändå skakig. Trodde att jag kunde sova bort värken, men det gick inte så fick gå upp och ta en Ipren. det hjälpte efter en stund.

Sedan ringde Johan och precis när jag har lagt på luren så spydde jag. Bara sådär utan förvarning! Då blev jag den där lilla tjejen på sju år. -Mamma! Pappa! Koooom.

Och Johan kom hit full med. Men den sötisen tyckte jag synd om. men han var snäll och bäddade sängen åt oss iaf. :)

Jag somnade och mådde lite bättre efter att vräka ur mig lite. Sedan när jag vaknade var jag tipp topp. eller där ljög jag, men det var bättre.

Idag har jag och Johan kollat på Rex damer som vann 2-1 mot Mariehamn. Amanda Ö och Lisa gjorde målen.

PLanen var att jag skulle skjutsa Johan till tåget, men det var inställt och inga bussar som passade. Så jag fick skjutsa min underbar prins till jobbet, men det gjorde inget för jag vet att han skulle ha gjort detsamma ifall det var tvärom.

Lugn kväll, mysigt! Nu ligger jag i sängen ensam för Johan jobbar till 16 imorn. :( Ska försöka somna så fort som möjligt så det blir dag snart.

Peace out!







Jag ÄLSKAR och SAKNAR dessa enormt mkt!! <3


Kommentarer
Postat av: E

Kul o se lite bilder :)

2010-08-23 @ 19:42:47
URL: http://alonglife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0