Dagarna bara fortsätter att gå..

Ja, ännu en dag som jag inte gör ett dugg på. Eller iofs, igår så kom ju faktiskt Tok på en snabb visit. Det var ju inte igår den grabben var här precis. Det var ruuuuligt!

Efter han i princip hade åkt kommer Roooney! :D Det var ett tag sen man såg henne med. Vi fikade och hade det mys. Johan drog sen iväg för att laga mat till sin familj. Snäll han.

Ronja och jag fortsatte att glo på tv och efter om och men så drog vi hem till henne. Jävlar du! där hade det ändrats om man säger så. Men skiiit fint blev det. :D

Vi for ner till träning 1h och 15 min innan typ. Vi skulle springa spåret som uppvärmning, ja alltså 2 st. För en otränad Carro som jag är var jag lite nervös över att jag skulle dö, men fan vad lätt det gick! :D Det kändes nice! Så man hann stretcha lite och så och det gick bra. Ja, alltså bra i överlag men ska försöka att inte vara så kritisk mot mig själv. :)

Idag då? Ja du, det är sånt man får se..

Kolla in denna video för detta är humor! del 1 av 6 så ni får klicka er fram till del 2 osv.. :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0