Veckan som gått

Denna vecka har man lagt sig tidigt och gått upp tidigt. Jag har vart hundvakt åt Nova- Lee som har blivit super stor.
Suttit och solat, hjälpt farmor att laga mat under 2 dagar och tränat. Så ser min gångna vecka ut. So far. Jag borde städa, tvätta och verkligen städa rummet. Återigen fattar jag det inte hur det kan bli så stökigt utan att man ens bor där inne? Som sagt sover Johan & jag i mammas & pappas säng nu när dom är borta. Xtra stor så att säga. Imorn äre till Mia som gäller. Hägglund, jag och Elin som ska dit. Jag ska ju inte oväntat jobba på lör så det blir lugnt för min del. På lördagen efter jobbet blir det bowling med ett gäng personer från jobbet samt några utanför och det inkluderar Johan med. Han ville faktiskt. :p Nej, nu ska man väl ta och käka frulle..

Elin & jag x antal år sen.. :p
Julia och jag ett antal år sen.. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0