Vad hände?

Ja, vad har hänt? Inte nog med att jag bloggar alldeles fööööööööör dåligt, utan jag går och lägger mig innan 12 jag vaknar strax innan eller efter 8 och väljer att gå upp då? Jag känner mig väldigt utvilad, men samtidigt så vet jag att jag håller på såhär nu denna våriga tid. Solen lyser och det lär bli lika varmt idag som igår hoppas jag?
Igår var Johan, Milla, jag och Monika ute i typ 2h i typ bara t-shirt. Man verkligen känner hur solen värmer mot ansiktet. Super härligt!
Blev ingen Monika idag, för Annika är sjuk, men jag har Nova-Lee. :)
Dagens planer är väl att underhålla henne och sen ikv blire träning i Stömsberg. Nu hur det ska gå. Inte nog med att mitt knä har svullnat upp sen matchen i söndags eller att min blånagel snudd på har bestämt sig för att flytta iväg. Nåja, det visar sig.

Igår hade jag & Johan 10 mån, det ni! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0