Oj oj oj OJ!

Okej, imorse när jag skulle möta Monika var jag så jävla trött! Vid 8.30 kunde jag somna igen. I 30 min gnällde hon. Sjukt jobbigt när man är så trött som man var.
Vaknade strax innan 10. Nice! Längesen nu man sov så länge. Jag har plockat lite här och där idag. Badrummet, bäddat mammas och pappas rum, städat mitt rum, tvättat lite och startat diskmaskinen. Så nu jävlar får dom in te klaga på att det är stökigt eller smutsigt hemma då blir jag ledsen.
Johan jobbar 8-22. Sådär lagom roligt för honom. Ikv äre träning. Inomhus?? Nåja, det blir iaf träning och det är väl huvudsaken I guess, men att träna inomhus i slutet av april låter inte lika roligt.
Blir mat hos farmor idag iaf. Lax m honung och sesamfrön. mumma!
Jag vill vara brun igen!!!

Kommentarer
Postat av: Mams

Skulle aldrig komma pa tanken att gnälla när du ansträngt dig, gurkan min :)

2010-04-23 @ 18:22:35
Postat av: Amanda

Jaa så surt!! :( Mm det var skönt :) <3

2010-04-23 @ 22:25:25
URL: http://wennbergheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0