Ny måndag

Efter ett helgarbete blir man väldigt trött och seg. Inte nog med att jag hade ont i magen hela lör och hela sön då jag jobbade. As drygt! Så fick bli vetekudden båda nätterna. Lörs kvällen gick vi och la oss 22.15 och jag slocknade på engång med vetekuddens åklart.. Men inte inatt för då tog jag linnex på mig ist. Bekväm som man är.
Idag har jag inte gjrot så mkt. Var en vända till Tierp för Hulda skulle till naprapaten. Det gick finfint! Har varit trött och seg idag känner mig illamående för tillfället. Blir träning ikv iaf. Så gott det går. Annars blir det en lugn måndag för min del. Nä nu ska jag byta om iaf. Får bli lite mer update later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0