Hemma

Jag & Johan kom hem igår vid 20-tiden. Det blev att kolla på Talang och sedan blev det sängen vid 22. Vi låg och kollade på Beverly Hills.. :) Sedan så sov jag jätte dåligt inatt. :( Sov inte alls bra, men jag var heller inte trött när jag skulle gå upp strax efter 8.
Jag skulle skjutsa mamma & pappa till stationen för dom flyger till Gran Canaria i 2 v. Orättvist! Sedan så var det träning i Strömsberg kl 10. Johan har match nu i stan. Jag skulle åka och kolla, men när man äntligen har fått upp värmen igen och sedan ska ut igen och bli kall kändes inte lockade. Plus att det är en sån där kyla som tränger sig igenom alla klädesplagg man har på sig. Hua!
Milla ska ha lite mys med sin kompisar här ikväll så då får jag sova hos farmor eftersom kl ringer 6.15 imorn bitti. Kl 9 är det dags för match igen. HUGE- IK REX. Håller just nu på att tvätta det svarta som jag ska ha imorn.
Morbror Niklas ringde nyss. Han ville att jag skulle åka upp igen, för han saknar mig däruppe. Det gör jag gärna, MEEEN jag behövs lite här hemma med.. hehe
Nu vet jag inte vad jag ska göra. Ska iaf till farmor vid 16-17 för då blire mat.
Nu när matcher/ träningar har kommit igång har mina skavsår återigen tagit fart, så idag köpte jag mig 10 st skavsårs plåster. Det behövs så har man ett litet lager med.
Nä peace out!

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha aa det kan man nog säga att jag är ;) men jag är också livrädd! vad kul att ni vann idag med:D

2010-04-11 @ 21:10:30
URL: http://vartgemensammaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0