Här gåre unnan - dalmål

Ja, jag tog mig i kragen och åkte till morbror. Supise sådär bara! Magkänslan sa att jag skulle upp och det gjorde jag med. Man ska lyssna på magkänslan ibland.

Kom upp vid halv 3 igår. Morbror var inte hemma, han var i Falun. Jag ba: jag är här. Utanför dig, men vart fan är du?? Svaret blev: Jag visste det! Magkänslan sa att du skulle dyka upp. Jag visste det! (Mkt magkänsla nu)

Mötte upp Niklas vid ICA maxi sedan drog vi till City Cross och handlade. Innan det tog vi en Donken, för jag var as hungrig! Hämtade grabbarna sedan vid skidbacken.

Efter lite röj och dammsugning blev det grillat på kvällen med potatisgratäng som var jävligt god faktiskt! Kvällen menas typ 21.30 :p

Somnade vid 1 kanske, och jag fick läsa efterlängtade Bamse-serien. Nice!

En otippad sak då: Sa till Johan att han skulle komma upp och Niklas och jag börja triggar igång och ba: men våga då. du törs ju inte. Sedan ringde han mig och ba: är ni seriösa? För isf bokar jag biljett nu. hihi så nu är han på tåget på väg hit upp. :) Det gillas!

& ikv blire grillat m mos ;) eller ja, korv m bröd och mos. Grabbarna här är hungriga.. :p

Niklas har vart duktig och pluggat nu sen kl 3 och nu är han på sin sista fråga. Duktig han! Märks att vi är släkt. höhö :p

Jag har ganska så tråkigt. Olli sover, Sebba är på ungdomsgården och Niklas pluggar. Fast Ungdomsgården stängde kl 17 vad jag vet så nu är nog ungen borta som alltid, men han dyker nog upp inom en snar framtid.

Tyvärr ingen kamera, men min dator funkar så fort jag har ringt till Ove så han får styra upp med Internet.

Just ja! Har lärt mig ett nytt ord: Knullhuvud. Det är morbror som har lärt mig det.. Förvånad mami??

Morbror lär mig Alllt han kan,eller ja det mesta, Poor little guy Johan blir.. nä nu skiter jag i det här. Jag får bara arga blicken av morbror som tyckr jag skriver för snabbt jämfört med honom så då är det väl bäst att lägga av så han får lite arb ro.

Peace out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0