Fy skam!

Ja, det här håller ju inte längre liksom. Bloggandet har blivit lidandet. Sorry!
Iaf söndagen gick bra att jobba. Jag hann med det jag skulle med nöd och näppe. Det blev en lugn sön. Johan kom hit och vi gjorde det gamla vanliga, kollade på tv och gick sedan och la oss. Johan hade jobb på mån.
Vi fick påskägg förresten! Wiie
Ngt mer att se fram emot då?? Jag & min käära jobbarvän Doris ska åka till Götet v. 20 för lite konserter, typ festival liknande. Bäst av all: PARAMORE kmr att vara där & självfallet lär ju vi två också vara det.
Måndagen då? Ja, du. Vad hände då? Just det! Det blev en lugn dag. Tv, dator och så städade jag rummet lite så det inte är så mkt skit tills jag får nya tapeter.  Tisdagen var man först hundvakt sedan for mamma och jag till frissan och klippte oss. Det var skönt och det behövdes! Sedan blev det lite fika hos Annika W och efter det blev det lite Förhäxad och mat. Vid 17 drog jag och hämtade Sabbe, nu var det dags för match. Lagga/LÅnghundra-Rex. Vi vann med 0-3 och det var vi väldigt världa. Jag fick spela höger ytterback och det kändes väldigt bra måste jag säga. I´m on så att säga..
Nu funderar jag starkt på om jag ska fara uppåt landet för lite suprise eller om jag skiter i det.. Det lutar till att jag gör det iaf..
min fiiis vad jag saknar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0