~~

Jag vet inte vad jag ska ha för rubrik direkt så det fick bli en utan. Idag har jag vaknat 9 faktiskt. Det var nice, men jag drömde mardröm igen.. :s usch gör ofta det när Johan har gått upp till jobbet. Denna gången var jag först på C-stationen i Uppsala och helt plötsligt så fanns det vatten där och då var jag på en båt. Det var lite som Titanic bara det att jag var helt själv för människorna bara försvann en efter en. Sedan när man sprang blev det som ett hål i mitten som man föll i. Usch jag stressar även i sömnen.. :s 

Funderar på vad jag ska göra med livet. Kanske borde ta tag i det här nu. Det har jag sagt så himla många gånger, men va fan. Att det ska va så jävla svårt att få tummen ur arslet då.
Angående träningen igår mådde jag så sjukt jävla illa direkt efter uppvärmningen att jag funderade starkt på att sätta mig och vila, men envis som man är gick det ju bra sen. Jävla mage!! Nu ska jag fortsätta och dryga här..
Den som vet är bara jag och framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0