Drömmen

Okej, såhär var det iaf. Jag hade fest hemma i mitt hus. Jag var nykter (trodde jag) men när man vaknar upp i duschen tillsammans med Emma Lundén, Tilda Sundbaum och Bella Ahlvin känns det lite oklart om jag faktiskt var det. Många sa till mig att någon borde ha drogat ner mig, och det trodde även jag på tillslut.
Det var massor med folk. Några kändisar och några som man knappt visste vilka det var. Jag irrade omkring i huset iaf och jag kände mig lite galen och full. Samtidigt som jag tyckte det var konstigt, eftersom jag drack ju ingen alkohol. När jag staplandes börjar närma mig mitt rum blire det total black-out. Jag minns inte vem jag var, eller att jag hade kille. :s
Jag vaknar iaf av att jag hör Johan där lååångt långt borta ifrån drömmen "älskling..?" Jag kollar upp mot honom och han säger: "Det är nog dags att vakna nu".
Det var då jag fattade att alltihop var en dröm. Haha Så kan det va.
Ljuset skulle man kunna kalla att det var Johans röst.. :p haha

Kommentarer
Postat av: Amanda

Skönt att det bara var en dröm!



Aa visst är vi ;) <3

2010-04-01 @ 19:27:55
URL: http://wennbergheltenkelt.blogg.se/
Postat av: Tilda

Haha vad trevligt att man fick vara med i drömmen måste jag säga ;)

2010-04-01 @ 22:48:08
URL: http://vartgemensammaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0