Blogg blogg blogg

Herregud vad jag bloggar nu för tiden! dock om ingenting speciellt, men ändå. Blev en sen natt iaf. Jag slapp dock åka in till stan. Fick äran att hämta päronen vid stationen här hemma 01.44. Nice! Blev sängen 3 inatt och jag vaknade strax innan 11. Inge bra tidrytm det där för mig. Att lägga sig innan 00-slaget är att rekomendera!
Jag fick även lite saker av mami & papi. Fick en Adidas dress (rosa ofc), en puma väska (rosa/guldig) och ett par shorts som mami inte kunde ha. Nice! Tackar och tar emot liksom. :)
Bilder får väl komma upp när min kamera har kommit hem. Milla snodde den av mig till Norge. grr
Blir en lugn idag, skulle vart match men det blev det ju inte pga av snön. Imorn äre träning iaf!
Så länge raderna sitter ihop i en och samma text när jag skriver så är jag still på päronens dator. Måste ringa/ höra av mig till Ove i veckan, för den har ni väl inte hört förr?? haha
Nä nu skiter vi i det här.
Några låtar förresten som jag lyssnar gärnet på är:
Lada Gaga feat. Beyoncé- Telephone
Jason Derulo- In my head
Pitbull feat. Jim Jonsin- Hotell room service

Och såklart PARAMORE!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0