And the sun is back!

Gårdagen då? Jo, lugn dag. Var hundvakt åt Monika och sedan fick jag mat hos farmor strax efter 4-tiden. Jag hade träning i id-hallen kl. 18. Det gick helt ok. Sedan åkte jag mot Husby och var där helt själv i nästan 3h!!! :'( Johan jobbade och skulle åka buss. Fick äran att hämta honom i Läby strax efter halv 11.
Väl hemma hos Johan slocknade man nästan på engång. Vid 5 inatt var Johan as pigg(?!) och nästan skrek ut: Jag måste ha vatten!! Jag är törstig!! Jag blev skit rädd och tänkte "va fan pratar han i sömnen eller" men det gjorde han inte. Han pussade mig på kinden och gick upp och tog sitt glas med vatten, sedan bad jag honom att öppna fönstret eftersom det var så sjuuukt jävla varmt.
Några minuter innan alarmet skulle ringa tog Johan mob och utbrast ännu engång "Jävla pucko som tar upp telefonen 4 min innan alarmet ringer" mmm blev mitt svar. Sedan när alarmet väl ringde skriker han Käften Uggla!! (Han har pärlor åt svin som väckningssignal) Denna morgon var det jag som var trött och han började picka på mig lagom irriterande. Han fortsatte och fortsatte tills jag blev väldigt irriterad. Jag brukar inte ha morgonhumör men va fan killen var ju galen.. :p
Det var nämligen seriepremiär för herrarna idag i Ekeby. Dock förlorade dom med 2-3, men det var helt okej ändå. Nu är 1a matchen avgjord och dom vet hur det känns nu. Keep going!!
Efter matchen blev det mat hos svärpäronen. Grillat mumma! Som vanligt fick jag ont i magen efter maten. :/ Skjutsade Johan & Tompa till Markus i Läby. Sedan for jag ned och handlade och sedan la jag mig i soffan. Legat där sen 7 typ.
Jag är jävligt trött, men kan inte sova. Ska ev hämta mamma och pappa i Uppsala om dom inte hinner med sista tåget, som dom förmodligen INTE kmr att göra. Menar om man ska landa 23.55 och sista tåget går 00.55 så känns det inte som att dom har hunnit fått väskorna ännu. Vi är såna som alltid får väskorna sist. Spelar liksom ingen roll när vi checkar in, så vrf ska oddsen vara annorlunda idag?
Nä men får försöka sysselsätta mig med ngt. Att börja kolla på film nu är dödsdömt. Men å andra sidan om jag känner mig sj rätt så kmr jag iaf att somna. ups! Nä alarm på nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0