Aj då

Jag tror jag missade sommaren i år. Var det april månad sa ni? Jaha, men det verkar som det är november igen ju typ. Snart dags med julklappar igen?? Nä, nu får det banne mig vara slut på detta snöande! Det håller inte. Nu vill vi ha en sol som värmer och en bar mark med blommande blommor. Vår folket, vår är det vi behöver nu.
Haha nog för att vi hade dåligt väder när vi tog studenten, men tänk om ( för vem vet) det kan ju faktiskt vara snö i juni också när -91orna tar studenten. Kul för dom. haha okej, inte nog för att chansen är så stor, men just in case.
Det fortsätter att vräka ner. Fotbollssäsong då hörrni?? Bara vi slipper springa på den där jävla Ottars vägen för den tar verkligen kål på en!
Igår tränade man i shorts. Idag behövs vinterjacka (nej, jag vet att det inte är minus grader.. ÄN..) imorn skulle vi ha haft träning ute i Ottars, men tack vare den här snön ska vi nu vara inomhus i id-hallen i Ö-hus. För det tycker vi är så himla roligt. Suck och stön.
Känner min sarkastiska skrivande?? haha nä, nu ska jag fan dunka musik när man väl är själv hemma och stryka.. mindre kul dock, men sånt som måste göras.. -.-

Kommentarer
Postat av: Blomman

haha tack carro :) fast matchen på söndag kändes rätt självklar. Jag är supersupportern! Jag har missat två matcher sen jag skada mig bara ;)

2010-04-22 @ 19:15:36
URL: http://vartgemensammaliv.blogg.se/
Postat av: Blom

haha ;) och du är taggad hoppas jag? i snövädret:P

2010-04-22 @ 21:34:33
URL: http://vartgemensammaliv.blogg.se/
Postat av: Blomman

hahah självklart :D tagga!

2010-04-23 @ 10:29:58
URL: http://vartgemensammaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0