1a april-10

Som sagt är det 1a april och så vitt jag vet så har jag inte blivit lurad än, dock lurade Johan & jag Hampus. Såhär var det.
C: Hej! Har du socker hemma? Hört att det ska hjälpa mot lukten i mina tygskor..
H: Socker? :s Ja, det har vi.
C: Så bra! Då kmr Johan och jag över och hämtar det.
H: Gör så.
Några få sekunder senare:
H: Va fan!! April april på dig/ er med! :p
Det var ju liite kul ändå.
Idag har vi tre vart och handlat i Ö-hus, fikat med mamma, spelat UNO (jag vann :p), lagat mat och jag fick äran och diska. Eller äran och äran. Om Johan fick bestämma skulle han göra det "sen" och det där sen innebär sön dag/ kväll så nej du! Någon måtta får det vara. Så jag tog tag i det, och fint och klart blev det.
Nu är grabbarna på träning och jag tvättar mina träningskläder. Vart match i söndags, träning måndag och träning igår. Nog för att jag inte använder samma kläder varje gång, men hur många lager kläder tror ni jag har?? Så det var dags att tvätta i kapp lite.
Imorn är det träning och sedan jobbhelg. :/
En bra sak! Det är inget fel på min dator, utom att jag inte kmr in på Internet på den, men det ska gå att lösa. :) Jag är hoppfull!
Jag hade en konstig dröm också, men den får jag berätta om i ett eget inlägg annars blir texten jätte lång eftersom mina mellanrum inte syns nu.. SURT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0