Risk1an- check!

Det är fan sjukt. Jag gick in på vägverkets hemsida för bokning av prov för körkortet. Jag hade bara bekräfta-knappen att trycka på och sedan skulle min bokning vara klar, men jag klickade ist på avbryts knappen. Jag kände hur mitt hjärta började slå snabbare. Det är fan nu det börjar närma sig. Helt sjukt! Känner mig inte redo för 5 öre.

Ikv sover jag ensam. Igen. Mindre kul, men imorn ska jag fan upp 8.30 upp och duscha, äta frulle och sätta mig vid datorn för att träna på körkortet. Nu jävlar alltså!!

Vad händer annars då? Syrran drar på lör till härliga Gbg för att gå på en bartenderutbildning. I 1 mån. Hoppas hon njuter lika mkt som mig ;) Men jag hoppas hon får det bra, trevligt, roligt och super!

Slutätit med onyttighterna nu!

Förbjudet att äta:

- bröd (knäcke ok)
- godis
- chips
- läsk
- pizza (även om det inte vart mkt nu den senaste tiden)

Johan♥


Min bästa vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0