Planer

Jag lyckades bränna en CD skiva till Johan ( jag får det aldrig att funngera annars) och jag lyckades med att bränna körkortsfrågorna till Hampus också. Klappar mig sj på axeln.

Imorn ska jag upp efter 9 men innan 10. Tänkte röja i mitt rum för nu var det ett tag sen igen :/

Kmr inte ihåg när jag sov själv sist, men i natt gör jag det. Älsk ska ju upp och jobba imorn.

Var träning ikv som jag dock inte var med på. Lika braq det annars är jag väl sjuk skit länge. var sjuk 3v sist och det var inte okey!

Nej, men städa var det ja. nu sleeep


där, exakt där under min säng bor Isak om jag inte hinner stänga ut honom. haha Ikv lyckades ja :D

Kommentarer
Postat av: natalie

ja, en vecka : ) hm, las palmas tror jag, haha :D

2009-09-02 @ 10:44:16
URL: http://baranatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0