Orkar inte gråta mer nu!

Jag försöker heeela tiden intala mig själv om att det inte är sant, men jag ser artikeln i tidningen, jag ser alla bilder, jag kollar hennes blogg och vet så jävla väl att hon aldrig mer kmr att skriva där. Aldrig!

Det är så svårt att inse, fatta. Gråter, försöker tänka på ngt annat, går inte. Alla minnen, allt som man gjorde tillsammans, allt är så fruktansvärt orättvist i livet, precis allting! Det är itne rätt att en människa i 18-års ålder ska behöva dö för att det avr jävla imma på traktorjäveln??

Nej, eliten ni vet vilka ni är. Vi klarar detta tsm, vi får gråta tsm, hålla o mvarandra och finnas där för avrandra för en tid som denna, det är då man behöver sina närmaste mest!

" Det finns inga ord, bara oädligt många tårar"




Kommentarer
Postat av: sofie

<3

2009-09-17 @ 22:44:01
URL: http://sofi.blogg.se/
Postat av: mia

älskade <3

2009-09-18 @ 10:45:25
URL: http://miawestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0