Ons den 17 sep- en dag jag klarar mig utan

Jag orkar inte det här. Inte igen! NU får det vara nog på död. Du där uppe, sluta sno alla våra änglar så himla tidigt!

Johan, Simon & nu älskade N. Inte rättvist!

Missat samtal av Elin, kan inte svara jobbar. Ringer tillbaka på lunchen. Fick mitt chockbesked ngn sin på en telefon! Min dag var bra, tills allt rasade samman.. Kan inte vara sant, får inte vara sant

Det är overkligt. Det har inte hänt. Snälla, väck mig ur mardrömmen!!!

Jag nyper mig själv, det är så jävla sant! FAN fan fan fan

Jag hoppas verkligen du slapp lida, jag hoppas verkligen du visste hur mkt du betydde för mig och så för många andra.

Vi har minnena, bilderna och varandra tillsammans. Vi klarar det här tjejor! Nu är det bara bevisat att man inte ska ta ngt förgivet. Man säger det sååå många ggr, men nu tänker jag fan i mig inte göra det heller..

Vi syns imorn, vi hörs- nej, det ska bli älskar dig, du betyder mkt för mig hoppas du vet det, även om jag inte alltid säger det..

Mina nära och kära, mina vänner Jag Älsker er och jag klarar mig inte utan er! <3





Kommentarer
Postat av: Therese

<3

2009-09-17 @ 15:38:49
URL: http://thereseityskland.blogg.se/
Postat av: mia

<3!!

2009-09-17 @ 18:04:52
URL: http://[email protected]
Postat av: Carina & Pontus

Det är hemskt att mista en nära vän. Vi skickar dig den största kramen du någonsin fått av oss.

2009-09-18 @ 21:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0