men sådär ja!

Jag gjorde som jag sa till mig sj att göra. Jag gick upp 9 (ok men 30 min hit eller dit hör inte hit), duschat, sitter vid datorn och nu ska jag gå & borsta tänderna och föna håret i hopp om att Milla ska vakna..

Annars ska jag till ICA & hämta mitt paket från H&M och träna på körkortet.. det ska nog gå bra I hope.

Ikv ska jag kolla på damernas match mot Norge. Jag skulle inte bli allt för sur om Norge vann, men självklart ska jag hålla på Sverige. heja heja

Måste nog ut i naturen och knäppa lite kort.

Nu är det fan höst. Löven bara faller från träden.. =(

Nu är det allvar igen!

Hörs



Sötnosarna ♥



Längtar tills vi får nya äventyr att prata om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0