Life goes on

Livet måste gå vidare, och bara för att jag inte skriver om Natalie, betyder det inte att jag har glömt henne. Hon finns med mig varje timme, varje minut och varje sekund. Det tror jag nästan att hon vet själv. :)

Dagens planer blir att plugga och städa. Måste sysselsätta mig med ngt. Sen ska jag leka med Rooney makarooney :) Det var alldeles fööör lääängesen. Sedan ikv blir det träning.

Ikv kmr Johan igen. Vi ska nog inte göra så mkt ikv. Bara ta det lugnt om jag känner oss rätt. Imorn bär vi av till Uppsala staden för att älskling ska iväg på möte och jag ska lämna in min undervattenskamera och framkalla bilderna som vi knäppte när vi var på Gran Canaria i mars i år. Kmr inte ens ihåg hur de ser ut..

Kanske blir till och baka diag med bara för att sysselsätta mig med ngt. Nu ska här pluggas

Natalie<3

Johan<3

eliten <3


Kommentarer
Postat av: mia

bra! :) <3

2009-09-22 @ 11:10:12
URL: http://miawestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0