Jobb helg + match

I helgen har jag som tidigare nämnt att jag har jobbat. Det gick bra! Idag fick jag sluta 13.30 eftersom det var match i Tobo mot Riala och de var jag iaf pepp på de. Vi vann nämligen med 1-0 :D Mkt bra kämparinsats och bra inställning!

det kmr man långt på! Dock är jag jävligt mkt död i kroppen nu. Stressa som ett as på jobbet kändes det som. usch men nu får jag vara ledig!! :D

Blir att dra till husby ikv efter Tompa ville det, allt för Tompa :p & Johan med såklart! <3

Nu ska jag äta och kolla upp bussar..

Johan är min <3

Kommentarer
Postat av: matilda

Härligt med vinst :)

Jag vill också spela!

2009-09-07 @ 16:04:35
URL: http://merry-go-round.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0