Helgen över, ny dag, ny vecka

Igår umgick jag med Johan och hans föräldrar till 2 på natten typ. De skulle ju åka utomlands idag så vi umgicks lite där.

Sov oroligt i natt. Drömde konstiga äkcliga drömmar. Fy! Kallt var det, så fick hoppa mig närmre Johan i hopp om mer kroppsvärme. Vaknade flera ggr också.

Johan och jag gick hem till hans päron och hämtade hans bil. Det  var ju ett sånt skönt väder ute. Det är det inte nu, nu regnar det och blåser kallt som satan ser det ut som.

Jag ahr typ inte gjort ngt spec idag. Bara ätit massa onyttig. Fan fan fan! Men 7kg har blivit till 9 kg :D Eller var.. nåja träning imorn.

Jag ser inte fram emot den här v alls. Jag vill inte säga hej då till dig Natalie. Imorn ska Elin & jag fixa fina blommor till dig. Hun<3


Kommentarer
Postat av: mia

det kommer bli så jävla jobbigt på fredag :'( varför är det här sant?!



och du.. du försvinner ju snart om du ska gå ner mer i vikt!! du är fin som du är <3

2009-09-28 @ 19:39:49
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0