Har en enda önskan...

Ge mig en tidsmaskin eller en vrida-tillbaka-tiden-klocka. Då skulle man ta tillbaka alla man älskar som har dött. Everyone.

Man tänker på Dig Natalie, heela tiden! Vad man än gör så kommer det upp minnen. Jag tänkte baka, men då kom jag att tänka på alla de gånger du ville ha kladdkaka. Hur sugen du var på det. jämt! Kladdkaka, cola, magosåsen som pippade i munnen, bräck med onst & skinka som du alltid tog bort osten på. Rock away låten. 50 års festen i Läby. Sex and the city, grey's anatomy. Det var liksom Nat.

Som hade de klockrenaste svaren på allting, som vågade sätta emot mot lärarna, som vågade vara sig själv som alltid var den du var.

Du såg alltid på en om det var något som var fel, det var du som skickade iväg ett mess och frågade om det blev skolan dagen efter, om vi skulle ses vid bussen som vi alltid gjorde. Som skickade och frågade hur det var, att du fanns där om man ville prata. Du finns fort, men inte närvarandes här.

Du sitter där uppe, med ett eget litet sex and the city- lya. Du har det bra där, även om det kmr ta ett bra tag innan alla förstår att du verkligen är borta. Jag kmr nog inte att fatta det på många år.. Ja, år för det är så himla sjukt overkligt.

Jag kmr aldrig att fatta, att inse eller acceptera att du är borta. Kmr aldrig att acceptera det. Jag hoppas du ser oss här nere, hur mkt du har betytt för oss här nere.

Du fattas oss- Älskade Nat

Tårarna rinner ner för ens kind, men nu är det inte roligt längre. KOM TILLBAKA!!!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Mini, jag tänker på dig. Om du behöver prata är det bara att ringa, det hoppas jag att du vet.

Stor kram!

2009-09-18 @ 19:14:11
Postat av: Linda

Det var jag som skrev. Hulda alltså.

2009-09-18 @ 19:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0