Fredaaag

Idag är det fredag. Johan jobbar så jag sov själv.

Mamma kom och öppnade min dörr och Isak kmr inrusandes och hoppas på mig. Morr. Men jag låg och drog mig till 10 iaf. Sedan har det blibit frulle till Smallville, Våra bästa år och top model. Jag insåg att jag inte kan börja dagen med att alltid kolla på tv, men jo då.

Jag satte mig vid datorn (som om det skulle vara så himla mkt bättre) och gjorde ett grattiskort åt farmor. Hon ville ha hjälp, men jag suuuper på det! Så får se när hon kmr ifall jag får godkänt sedan ska jag tvätta hennes bilfönster.

Nu är min tvätt stryken, vikt och klar. Nu ska det bara in i min knöfulla garderob men annars så (Y)

Ikv blir det som sagt bio med Johan & Tompa. Vi ska kolla på Inglorious Bastards. Hoppas på att den är värd pengarna och tiden. Filmen är liksom 2h och 30 min lång.

Jag är ledig i helgen. Ä N T L I G E N !!! Vet itne vad som händer mer än bio och fotboll.

Annars så blir det väl till att plugga, städa rummet suck och sortera bilder + bränna det på dvd.

Just ja! Om jag inte uppdaterar på ett tag så är det för att jag har blivit mördad. Jag la nämligen upp en film igår på facebook. Skulle mest testa om det gick, och det gjrode det. Så Enjoy till den!



Nu äre fan höst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0