~.~.~.~

Ja, igår tvättade, manglade och plockade undan lite här och där. Duttig jag. Idag har jag vart ute & gått i skogen med Isak samt pluggat. Det ni! det går jäävligt bra höhö :p

Imorn blir det bio med älskling och Tompi. Vi ska se Inglourious Basterds‏, den ska vara bra har jag hört. Brad Pitt ska tydligen vara galen i den haha

Träning ikv. Får se hur många det blir...

Nej, nu ska jag fortsätta plugga..

Och alla drömmar vi har drömt
det vackra som vi nästan glömt
finns kvar och vi kan inte längre ljuga
du ropar och man hör din röst
du har ett ord som ger dig tröst




Jag & min oootrooooligt normala syrra ;)


Saknar faktiskt mitt hår..

Kommentarer
Postat av: Milla

Naaaajs

2009-09-11 @ 17:06:33
URL: http://millalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0