~~~~~~

Jag vet inte vad jag ska ha för rubrik, så sket i den idag. Idag är det iaf 9/9-09. Somna sent eller egentlgien var det inte så sent, men ändå, Vakna kl 9 av att Isak kmr instörtandes och hoppar upp PÅ Johan & mig, men mest Johan haha.

Den dåliga uppdateringen beror på att jag har sovit i Husby 2 dgr. sön-tis dårå. Tompen har vart med mig och Johan de 2 kvällarna. det blev myspys med film, snacks & öl. Sedan när vi kom hem berättade pappa för mig igår att Isak saknar oss när vi inte sover här. Han ligger i min säng och ser ledsen ut. bubben då hihi

Igår var det träning, lagom träning. Vi körde fotbollsgolf och massa annat roligt och bra träning. Jag vann dock en kexchoklad :) duttig jag.

Nu kollar vi på Våra bästa år. höhö

Sedan ska jag grädda Herman, städa, tvätta, handla och plugga på körkortet. Om exakt 1 v håller jag på & gör halkbana med Bella. :)

Innan Ynk kmr hem SKA jag ha det där jävla KÖRKORTS helvetet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0