En heldag med Hulda tummen upp

Idag har jag vart ute och gått 1h och 20min med Hulda & Isak. Det var jätte skönt väder ute- mysigt höstväder så att säga.

Sedan blev det att kolla på match, Doris match som de förlorade med 9-1. Sånt som händer.. Sedan följde Doris & Hulda med mig hem och vi åt pajerna som blev över från igår. Sedan blev det fika med blåbärs- och hallonpaj samt vanlijglass och kaffe. Det var gott men jäävligt mätt blev man.

Sedan har vi kollat runt på youtube, typ roliga klipp med bla Björn Gustafsson. Haha klockren kille! Sedan har det blivit att kolla på She´s the man. Mkt bra och rolig film! Hulda hade ju inte sett den, så då blev det roligare haha :)

Nu har de dragit hem och jag sitter här nu. mamma & pappa kom för ca 10 min sen. De har vart i Gbg och hälsat på syrran. Syrran hade vunnit en jättestooor rosa apaliknade sak. Den är MIN nu för en stund. Får se vem av mig och Isak som vinner, det blir nog jak!





 
Det går inte en dag då jag inte tänker på dig Natalie. Tycker det fortfarande är så overkligt. Kan fortfarande inte inse vad som har hänt med den vackraste ängel på jorden. Nu är du där uppe- och har koll på oss här nere, men du kmr föralltid att vara saknad och älskad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0