Det rent ut sagt suger

Det gör det faktiskt! Jag är så jäva uttråkad så jag vet inte vad jag ska göra! Vad finns det att göra? Vad kan man göra?

Det är mörk och kallt ute. Så promenad är inget jag gör. Plugga orkar jag inte heller. Datorn har blivit seg fast jag har tagit bort ALLA filmer från datorn så vad har den för ursäkt att vara seg då??

Ja, allt blev negativt helt plötsligt. Lär ta mig i kragen, men vrf när ingen annan gör det?

Ibland måste man få skriva av sig.

Helgen var ok ändå, fast jävla rugby match. Jag kan ju luugnt säga att jag har sjuukt ont i rygg och nacke. Åh!

Ska skypa med Niklas sen tror jag. 

Jag saknar Gbg, jag saknar värmen, jag saknar det som har varit, jag saknar att få nya minnen.. 


Påväg till Skge


Strängnäs bron 


Kommentarer
Postat av: Milla

Varenda minsta grejj man gör ger nya minnen framöver. Så gör va fan som helst ;)

2009-09-15 @ 23:55:38
URL: http://millalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0