brudar, tankar, mardrömmar

Alla hade kommit vid 6 tiden. Vi åt pajerna som jag & Johan hade gjort och sedan blev det massa prat om Natalie. Roliga, underbara minnen. Hon var ju en sån klockren människa! Alla minns något gott om dig hjärtat. Vi är starka tillsammans. Om 6 dagar är det din begravning som kommer bli sjuuukt jobbig. Att få se dina föräldrar, att få se Erik din släkt och alla vänner. det ska inte behöva vara såhär. Föräldrar ska inte behöva begrava sina egna barn!

Jag fick Johan till att komma hit igår kväll och sova med mig. Vill inte vara själv. Han drog imorse vid 8 för han ska jobba 9-22 stackarn.

Idag ska jag ut och gå med Hulda och sedan ska vi kolla på när Doris spelar match.

Hade en konstig mardröm. Usch tack & lov för att det just var en dröm..

Ta hand om er.

Jag hatar att sakna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0